| Велоклуб Українки |
Заплутаними стежками до стародавньої митниці
Довжина маршруту: 34,2км
3:25
середній час
351
набір висот(м)
складність
Опис маршруту

Потренувавшись на попередніх маршрутах, сміливо переходьте  до п'ятого! Складність його найвища серед усіх . Знадобляться витривалість, вміння вправно керувати велосипедом і гарно  тлумачити мапу.  На вас чекає багато випробувань, проте усе компенсують незвичайні пейзажі, екстримальні містки через невеличкі річки. Також ви побуваєте на території, де колись розташовувались городища Київської Русі. Гарантуємо величезний запас вражень та спогадів!

Отже, виїжджаємо в напрямку Трипілля, на перехресті, біля магазину, повертаємо ліворуч, далі їдемо головним шляхом. Біля кафе "У Назара" А  обережно звертаємо ліворуч на грунтову дорогу, через 300 метрів повертаємо праворуч. На  нас чекатиме перше випробування - кам'яниста полога гірка, виїхавши на яку, відчуємо себе професійними-велоспортсменами. На першій розвилці їдемо ліворуч, а  вище нас чекатеме перехрестя  B  , де потрібно повернути ліворуч і їхати прямо по асфальтованій дорозі, уздовж вул. Наддіпрянської. Через 700 метрів буде ще одна розвилка  C  , де порібно звернути ліворуч. Потім уздовж цегляного білого паркану їдемо прямо, за 30 метрів звертаємо ліворуч із основної дороги на грунтову. Залишивши позаду безліч перехресть, ми опинемося в дубовому гаю на кручі Дніпра, де відкриваються безмежні сині простори. Тут багато галявин, де можна відпочити, підживитися, пофотографуватися і згодом вирушати далі. Тим, хто відчує, що вже втомився (а попереду гарантовано ще багато випробувань), радимо на сьогодні завершити маршрут пікніком, а потім вирушати назад до Українки.

Якщо ж ви тільки но розігрілися і відчуваєте прилив сил, сідайте на велосипед – і нумо в дорогу! Їдемо прямо по стежці в тому ж напрямі, повертаємо праворуч на асфальтовану дорогу. Далі через 400 метрів беремо ліворуч і виїжджаємо на головну дорогу.

Через кілометр перед мостом потрібно обережно перелаштуватися в лівий ряд, на початку крутого підйому звертаємо ліворуч із основної дороги на другорядну  D  . Тут небезпечна ділянка, яку потрібно дуже уважно проїжджати, адже поворот "сліпий": водії не бачать, що відбувається за ним.

Далі їдемо прямо, перед горою повертаємо праворуч, готуємо понижені передачі та їдемо вгору. Потім повертаємо у провулок ліворуч, на розвилці — ще раз ліворуч і прямо. Таким чином виїжджаємо на стежку вздовж круч Дніпра, яка веде до села Халеп'я.

Будьте обережні: за 3 метра від стежки буде обрив! Заїжджаємо в село і рухаємося прямо, через 400 метрів звертаємо ліворуч у Комсомольський провулок  E  .

Трохи далі на перехресті з правого боку стоїть колодязь, де можна поповнити запаси води (на карті позначено). Прямуємо в тому ж напрямі, з'їжджаючи на вузьку стежку з кропивою, яка закінчується  екстримальним місточком. Обережно перебравшись на інший берег, в'їжджаємо в листяний ліс. По стежці прямуємо до чудового лісового озера, на шляху до якого зустрінемо одну розвилку, де потрібно брати праворуч.

І ось воно - Холодне озеро, або озеро Ріцца... Як тільки його не називають. Це штучна водойма, яку створили в закинутому глиняному кар'єрі. Нині береги озера щільно заросли деревами, між якими туристи облюбовують затишні галявини для відпочинку. Цілий рік вода тут дзеркально чиста. Можна і поплавати, і порибалити, і гарно відпочити з сім'єю. Між іншим, тут частенько витягують 15-кілограмові рибини! І це не екскурсійні побрехеньки, а факт!

Але  потрібно рухатися далі, оскільки  нас чекає... історія! Їдемо в тому ж напрямі по стежці, через метрів 60 різко повертаємо праворуч і вгору. Це надскладна гірка. На перехресті тримаємося лівої сторони, далі — їдемо полем прямо 2 км, заїжджаємо в село Витачів. Орієнтуючись по карті (якщо буде складно, питаємо в місцевих жителів),  знаходимо шлях до каплички, що знаходиться в 1 км від центру села  F  .

Це остання фінішна точка нашого маршруту, можна сказати, найгарніша. На кручі знаходиться невеличка діюча капличка, далі - оглядова галявина, де кожен просто поїдатиме очима краєвиди: величезні кручі, каскади островів, лівий берег Дніпра, ліс. Внизу в урвищі побачимо сучасні хатки, побудовані за технологією наших предків. Ще однією з візитівок Витачова є вітряк, що колись працював за допомогою вітру, виробляючи борошно для  запашного хлібу.

Додому радимо повертатися дорогою. У центрі Витачова повертаємо ліворуч, потім праворуч і прямо  до Українки. На шляху буде декілька затяжних підйомів і крутих спусків. Треба бути обережними, адже всі гірки закінчуються крутими поворотами.