| Велоклуб Українки |
набір висот(м)
складність
Опис маршруту

Старт усіх маршрутів —  на площі ім. Т.Шевченка м. Українки. Перша велопрогулянка — нескладна, займе  1-2 години... Та все ж опісля новачки відчують приємну крепатуру в ногах.  Позитив, заряд бадьорості — гарантовані! Безліч водойм, лісові звивисті стежки, голоси птахів і старе, небачене русло річки Стугна —  все це  чекає вас на веломаршруті № 1 .
    Отож, вирушаємо в напрямку Києва за автодорожнім мостом (біля кафе "Черепаха"), звертаємо ліворуч на грунтову дорогу і їдемо вздовж річки. Через 1,2 км побачимо старе русло Стугни,точка А  на карті (частина ріки біля Українки свого часу була штучно створена будівельниками при спорудженні Трипільської ТЕС). Із правого боку бачимо штучні озера, де розводять рибу.

Далі наш шлях пройде грунтовою дорогою, де праворуч буде ліс, а ліворуч — дачні ділянки. На 4-му км  натрапимо на магазин: тут можна поповнити продовольчі запаси B

Минувши дачі, виїдемо на ідеальну асфальтну дорогу (на розвилці звертаємо праворуч), яка  лісом веде до с. Таценки.

Через 6,5 км в точці  C  звертаємо праворуч і рухаємося вздовж залізничної колії. Через кілометр знову звертаємо праворуч та рухаємося вздовж прекрасних озер.
Далі наш маршрут має розгалудження  D  . Перша дорога — для спортсменів. Вона має велику кількість підйомів та спусків, звивисті піщані стежки та технічні ділянки. А друга дорога — для велосипедистів початківців, вона йде вздовж озер по рівній грунтовій дорозі.

Варіант №1. Якщо ви хочете потренуватися, то заїхавши в ліс на роздоріжжі, повертаємо ліворуч, потім праворуч. Проїзджаємо тунель через з/д колії і повертаємо праворуч.
Далі буде хвойний ліс. Їдемо дорогою прямо —  до точки  E  . Навесні тут можна помилуватися пахучими конваліями, влітку натрапимо на лісові ягоди, а восени — на поляни їстівних і не дуже грибів. Частина шляху —  це кам'яниста дорога з безліччю підйомів і спусків — гарна нагода перевірити свої вміння перемикати передачі, підійматися на гірки й керувати велосипедом в умовах бездоріжжя.

Біля щитової в точці  E (на карті є позначка ) звертаємо ліворуч на лісову стежку, їдемо по ній не звертаючи. На першій розвилці повертаємо праворуч, далі ліворуч і знову праворуч (дивимося мапу).
Проїхавши метрів 100, виїдемо до пляжу р. Стугни. Недалеко є безліч галявин, де  гріх не зупинитися й не влаштувати фінішний пікнік!

Варіант №2. Якщо ви початківець і поки не впевнені у своїх силах, то на розвилці в точці D  повертаємо праворуч, їдемо по лісовій стежці, потім виїзджаємо на відкриту місцевість та прямуємо вздовж озер, далі повертаємо ліворуч і через 1 км ви так само опинетесь на березі Стугни.